Erotisk sexnovelle - Mit blowjob under strandparasollen

udgivet:

Mit blowjob under strandparasollen☀️💦

Her får du en vaskeægte sommer sexnovelle af Miss Robinson.

Skjult i klitternes lommer ligger et par og nyder sommerens lune eftermiddagssol. Efter at have haft sine bekymringer omkring sex i det fri, har kvinden indvilliget i en hed omgange sex i havet, som har tændt en fræk lyst i hende. Med nye idéer og lyster på det forbudte og grænseoverskridende forsøger hun lidenskabeligt at forføre sin sovende kæreste. Spørgsmålet er blot, om det vil lykkedes hende at give ham sved på panden?

Strandtasken var pakket og vi var klar til en fantastisk dag ved vandet. Temperaturen sagde 28 grader og badevandet 22 grader. Solen skinnede fra en skyfri himmel og vores cykler stod klar ved havelågen til det lille charmerende sommerhus, vi havde lejet til sommerferien. 500 meter til strandkanten, ren luksus. Udstyret med en god bog, solcreme, madpakke og en kold flaske rosé hoppede jeg op på cyklen efterfulgt af Ken, der havde tæppe og håndklæder i en rygsæk og strandparasollen spændt fast på stellet af sin cykel. Vi havde aftalt, at hele dagen skulle være ved vandet, lige til solen gik ned. Skulle vi komme til at mangle noget, kunne vi jo bare cykle tilbage til sommerhuset.

Havet og vinden havde dannet smukke klitter langs stranden med små lommer og gyder godt skjult fra resten af strandgæsterne. Vild marehalm stod højt og svajede i vinden side om side med vilde hybenbuske og bakkenelliker, så langt øjet rakte. Stranden var normalt godt besøgt, men det var stadigvæk tidligt på formiddagen, så der var god plads i sandet. De skjulte lommer og gyder ville blive enormt varme i løbet af dagen, og uden vind ville det blive alt for varmt i længden. Der var næsten ingen bølger ude på havet, og vandet skyllede rislende ind langs vandkanten. Vi valgte at lægge os helt ud til vandet, hvor vi kunne holde øje med vores ting og forholdsvis hurtigt komme ud i vandet, når det blev for varmt. Skulle vi have lyst senere til at gemme os lidt for offentligheden, så kunne vi jo bare rykke os til noget mere afsides.

Vi fandt et super godt sted tæt ved vandkanten, spredte vores tæppe ud og lagde os afslappet i solen. Solen var stærk og bagte allerede med høj varme. Uden skyer ville det blive en varm og svedig dag. Ken fandt solcremen frem og tilbød at smøre mig ind på ryggen. Jeg elskede hans store bløde maskuline hænder på min hud, så det fik han lov til uden protest. Med cirklende og masserende bevægelser fordelte han solcremen, først hen over min lænd. Han gav sig god tid og nød det sikkert lige så meget som jeg. Op ad rygsøjlen, hen over skulderbladene og ud på armene. Da han nåede til min nakke, sukkede jeg dybt. Jeg elskede at blive nusset i nakken og hen over skulderne. Det vidste han. Jeg fik kuldegysninger over hans kontakt med min hud. Baglårerne og læggene fik også en tur med langsomme nøjagtige bevægelser, ned og op, helt op til mine baller. ”Vend dig om, skat” sagde han med en sjofel tone i stemmen. Blikket i hans øjne var frækt og smilet på hans læber fortalte mig lidt om hans tankegang. Hvis han fortsatte på denne måde, var jeg nødt til at skulle en tur i vandet for at køle ned, for min krop var godt tændt. Da han nåede til mine lår, lod han en finger strejfe min klitoris med pegefingeren, ude på bikinitrussen. Min krop sendte små stød af lyst ned til underlivet og jeg vred mig uroligt på tæppet. Han smågrinede og lagde solcremen væk. ”Så får du ikke mere for den 25 øre” sagde han og lagde solcremen tilbage i strandtasken. Han lagde sig ved siden af mig på tæppet og lukkede øjnene med næsen i sky efter solstråler. Han kunne bare vente sig.

Vandet var skønt. Køligt og svalende trods sine 22 grader. Saltvandet efterlod små prik i huden og mine fødder blev suget ned i den kolde sandbund. Jeg lå for mig selv i vandet og fulgte bølgernes bevægelser som de slog ind mod strandkanten og hen over min opvarmede krop. Ken var svømmet længere ud. Jeg kunne lige ane hans hårtop mellem de små bølger. Han gjorde tegn til, at jeg skulle komme ud til ham, så jeg svømmede derud. Vandet var dybt, men vi kunne begge bunde. Han trak mig ind til sig og jeg lagde mine arme om hans hals. Med et snuptag løftede han mig op så jeg kunne slå mine ben om hans hofter. Hud mod hud. Han fangede mig med hans hypnotiske blik. Hungrende efter min smag, sugede han mine læber mod sine. Min ivrige tunge fandt vej ind til hans og vi mødtes i et dybt vådt kys. Han smagte af saltvand og af Ken. Bølgerne slog om os og vi vuggede stille til rytmen. Hans hånd vandrede gelinde ind under min bikinitop og fandt min kolde og hårde brystvorte. Med tommel- og pegefinger klemte han stille, men kontrolleret, om den. Påvirkede den med små effektive klem. Sanseligheden i min krop tog til som en galoperende hoppe og mit åndedræt kunne snart overdøve suset fra havet. Bølger af liderlighed slog igennem mig i takt med bølgerne omkring os. Jeg kunne mærke hans hårde bule mod mine bikinitrusser og med et, var hans hånd nede under vandet. Han vippede pikken ud af sine badebukser og fandt vej til mine bikinitrusser. De blev skubbet til side og i et fast tag løftede ham mig. Jeg gled langsomt ned over ham så han fyldte mig ud. Han stod helt stille og kiggede mig dybt i øjnene med en appetit, der kunne sluge mig hel. Langsomt begyndte han at bevæge sig i vandet. Med hænderne under mine baller, gled han ud og ind med forsigtige bevægelser. Det kolde saltvand omsluttede os og skvulpede i takt med hans bevægelser der hurtigt blev mere og mere temperamentsfulde. Han bestemte fart, dybde og rytme, jeg fulgte bare med i hans bevægelser. Hans vejrtrækning steg i tempo og jeg kunne mærke at han var ivrig for at nå forløsning. Hele solcremeakten havde været lige så ophidsende og dragende for ham, som det var for mig. Han havde ikke kun tændt op under mine lyster, også sine egne og nu var det tid til at udløse følelsen af opbygget berusende begær.

Min krop reagerede på hans sultne behov og mit indre forrådte mig ikke. Jagten efter min egen forløsning var kort. Spændingen i hele situationen af, at vi stod midt ude i vandet, langt fra strandbredden og alligevel vide, at der lå mennesker derinde, var ekstrem ophidsende. Der var ingen i nærheden af os, men alligevel virkede det forbudt og grænseoverskridende. Vores øjne mødtes i et glødende blik få sekunder før vi begge eksploderede i en vulkansk orgasme.

Jeg begravede mit ansigt i hans hals for at skjule lydniveauet af min forløsning. Selvom havets susen sikkert overdøvede mine voldsomme støn, følte jeg alligevel at hele verden kunne høre mig. Ken knurrede elskovsfuldt og kyssede mig ned ad halsen og hen over skulderen. Jeg kunne mærke musklerne i hans krop dirre og min krop skælvede i trit med hans.  Efterdønningerne af vores orgasme aftog langsomt. Ken trak sig ud og løftede mig ned så jeg igen stod på sandbunden. Det havde været et heftigt knald, for vores energi var tæt på nulpunktet. Vi sundede os lidt på langs i det kølige vand, inden vi besluttede os for at gå på land igen.

Vi gik målrettet gennem vandet ind mod bredden. Det skulle blive godt at komme ind på tæppet og samle energi, og varme os i solen. Det var også ved at være frokosttid, min mave rumlede og manglede at få fyldt depoterne efter den omgang. Jeg glædede mig til et glas rosé og en sandwich. Hånd i hånd kom vi lidt forlegne og generte op ad vandet og styrede målrettet direkte hen til vores tæppe i sandet. Det var sikkert bare mig, men følelsen af at alle kiggede på mig og tavse bekræftede mig i, at de skam havde set alt hvad der var foregået ude i vandet, ramte mig som en sandstorm. Ken beroligede mig med, at det bare var min tossede fantasi der løb af med mig. Men jeg havde alligevel svært ved at ryste det af mig, for det var første gang vi havde haft sex offentligt i dagslys. For at berolige mig, forslog han, at vi pakkede vores ting sammen og flyttede op i klitterne gemt lidt væk i gyderne. Jeg var nem at overtale, så vi pakkede vores ting, og begav os mod sandklitterne og de afsides og private gyder mellem den høje marehalm.

Den søde duft af det vilde hyben mødte os og det varme sand bød os velkommen til en hyggelig eftermiddag. Selvom der var varmt, pustede vinden sagte på os i intervaller, så det var til at holde ud. Ken havde slået strandparasollen op, så vi havde lidt skygge, hvis der skulle blive brug for det. Vi havde den del af klitterne helt for os selv. Væk fra nysgerrige blikke, legende børn og irriterende turister, der ikke helt havde styr på ordensreglerne for ophold på stranden. Jeg fandt hurtigt rosé, glas og sandwich frem fra strandtasken. Den havde holdt sig kold i termoindpakningen trods den skønne sommervarme. Fornøjelsen af den kølige væske ned gennem halsen, ville absolut være kærkommen. Jeg var sulten og slugte hurtigt begge mine sandwich. Appetitten var ikke at tage fejl af og Ken guffede også i sig med velbehag. Da vi havde spist vores sandwich og drukket et par glas, lagde vi os ned på tæppet med hver vores bog. Min krop blev mere og mere afslappet i varmen, og da jeg havde læst den samme side tre gange, besluttede jeg mig for at lægge bogen fra mig. Jeg lukkede øjnene og døsede hen til lyden af vindens og havets susen. Lyden af legende børn, cikader, rylens kvidren og bølgernes rislen i strandkanten forsvandt langsomt længere og længere væk og jeg blev langsomt lullet ind i drømmeriget.

Jeg vågnede midt i en drøm, lidt desorienteret, tør i munden og kiggede mig omkring. Ken lå ved siden af mig og sov storsnorkende med sin bog på maven. Han havde vist også opgivet at læse og var faldet i søvn af varmen efter god mad og rosé. Min tidsfornemmelse var lidt udfordret, så jeg rakte ud efter min strandtaske og fandt min mobil frem. Klokken var lidt over fem, så jeg havde sovet i mere end to timer. Min hud var varm og solens stråler havde efterladt en prikkende fornemmelse. Heldigvis havde jeg smurt mig ind i solcreme inden jeg lagde mig, men solen havde alligevel gjort lidt mere end den skulle. Mit maveskind var i hvert fald rødt. Jeg rejste mig op og kiggede mig omkring. Stranden var så småt ved at være tom og lå lidt øde hen. Kun få mennesker længere nede ad stranden, der var i gang med at pakke sammen. Vandet var blik stille og solen havde flyttet sig mod vest, og lå lidt lavere end da jeg var vågen. Varmen var aftaget, men det var stadigvæk lunt i luften. Jeg kiggede ned på Ken, der lå i sine badeshorts og snork sov under strandparasollen. Kun hans fødder stak ud i solen. Hans dybe vejrtrækninger forsikrede mig om, at han var langt væk. Omridset af hans slappe pik, fik en djævel til at gå op i mig. Jeg ville vække ham langsomt, og på en måde jeg vidste han satte stor pris på.

Jeg kiggede en ekstra gang rundt og konstaterede, at stranden var så godt som mennesketom. Vi havde det hele for os selv, eller i hvert fald hvad jeg kunne se. De øvrige gyder i klitterne kunne jo sagtens huse andre parrelystne par som os.

Jeg lagde mig ned på knæ ved siden af ham og studerede ham hengivent. Min lækre sexede mand. Jeg ville gøre alt for ham. Hans brystkasse hævede og sænkede sig i takt med hans vejrtrækning og hans mavemuskler spændtes og afslørede den flotte markering af hans hårde arbejde i træningscentret. Jeg lagde forsigtigt min hånd på hans brystkasse. Hans hjerte bankede i rytmiske slag. Skånsomt strøg jeg langsomt håndfladen ned mod hans mave. Hans hud var varm og sendte impulser retur gennem min hånd og ned til mit skød. Det kildede sødt i mit underliv og lysten viste sit loyale ansigt. Han reagerede med en mumlen, men vågnede ikke. Jeg bukkede mig ind over ham og placerede mine læber på hans salte hud. Langsomt fordelte jeg våde kys hele vejen fra hans brystkasse og ned til hans navle. Min tunge cirklede rundt om den og fortsatte ned til buksekanten. Jeg lod øjnene glide ned til hans allerhelligste og bedste ven. Den havde registreret, at der var behagelige og tilfredsstillende overraskelser på vej. Omridset af hans begyndende erektion var meget tydeligt. Ken brummede og lidt groggy reagerede han ved at strække sig. I et snuptag trak jeg hans badebukser lidt ned og hans halvstive pik hoppede ud i den friske luft.

Den lå indbydende op ad maven og med fingerspidsen lagde jeg forsigtige kærtegn hen over huden, så den langsomt voksede sig større og hårdere. Mmm… knurrede Ken halvvågen. Forsigtigt tog jeg rundt om den med hånden og begyndte langsomt at trække huden frem og tilbage. Da jeg havde fået arbejdet hovedet frem, bukkede jeg mig ned, og lagde mine varme læber omkring den og bød den velkommen i min våde mund. Ken udstødte et dybt støn, da mine læber omsluttede sig pikken. Mine læber og min tunge, arbejde sig forsigtigt op og ned i rytmisk takt. Lydene af Kens støn forsikrede mig om, at jeg havde fat i det rigtige tempo. Jeg trak hans bukser helt af, og lagde mig halvvejs på maven mellem hans ben. Min tunge cirklede rundt om hovedet og ned ad skaftet, helt ned til pungen og den lille følsomme streng der lignede en samling af huden. Min tunge bevægede sig forsigtigt og med præcise sensuelle slik frem og tilbage. Rundt om pungen og ned til mellemkødet. Min hånd greb om pikken og masserede den forsigtigt frem og tilbage, mens jeg slikkede længere nede under pungen. Ken vred sig af liderlighed og stønnede dyrisk. Igen fandt min tunge vej til hans pik og med åben mund gabte jeg grådigt over ham. Min lyst var dristig og jeg nød at høre hans klynkende lyde, når jeg sugede hårdt og drillede med tungespidsen. Mine læber lå tæt om hans pik og arbejde ham hen mod finalen.

Han var tæt på, for jeg kunne mærke de små sammentrækninger af muskler i pikken, der gjorde klar til affyring. Han snappede efter vejret og med et højt brøl, tømte han sig i min mund. På refleks sank jeg hele ladningen af to omgange. Hele hans krop sitrede taknemmeligt. Jeg rejste mig op fra min plads mellem hans ben og nød billedet af en tilfredsstillet mand. Langsomt sank han træt sammen og pustede ud. Der gik lidt før han var tilbage til virkeligheden. Han lå med et lusket smil på læben og smågrinede lidt. ”Nå, så fik du alligevel smag for sex i det fri, hva´ skat?” Udspekulerede møgknægt, han havde sikkert planlagt det hele i sit stille sind. Vi havde talt om sex i det fri, men jeg havde mine bekymringer. Jeg er ikke frygtløs og kan godt være lidt tilbageholdende, begrænse mig selv af frygt eller usikkerhed. Men han fik mig lokket ud i det på sin helt egen og snedige måde, uden at det blev for dumdristigt og hensynsløst.

Jeg lagde mig ned og puttede ind til ham. Han bød mig velkommen og viklede tæppet rundt om os. Med kinden mod hans bryst, pakket ind i tæppet, lå vi og snakkede, grinede og kælede til solen gik ned. Det blev en dejlig dag med sol, sex og strand.